28 Ocak 2016

FIFA 16 Kariyer Modu Hilesi

Anlamlı



FIFA kariyer modunda en zengin takımları seçmiyorsanız ara sıra bu tür hilelere başvurmak isteyebilirsiniz. Aslında her oyunda hileye karşıyım ancak bazen bir oyuncu alacaksınız ve transfer sezonun son günlerine kalmış ancak 5 milyon dolarınız veya euronuz eksik. Bu hileyle hemen ekleyebiliyoruz veya istedigimiz kadar bütçe belirleyebiliyoruz. Benim tavsiyem bunu fazla abartmayın yoksa oyundan çabuk sıkılırsınız sadece en çok ihtiyaç oldugu anda kullanın.


Hile için gerekli program


Cheat Engine LINK 

Daha sonra ''Download Cheat Engine'' basarak indirebilirsiniz.



Cheat engine'yi indirin ve kurduktan sonra programı açın

1.Adım

Ok ile işaretledigim yere tıklayın.







2.Adım

FIFA16.exe'yi seçin.







3.Adım

Value kısmına şu anda ne kadar transfer bütçeniz varsa onu yazın veya isterseniz maaş bütçenizi de yazabilirsiniz daha sonra onu transfer bütçesine çevirebilirsiniz. Transfer bütçenizi yazdıktan sonra FIRST SCAN 'a tıklamanız gerekmektedir.

NOT : VİRGÜLSÜZ YAZIN




Şimdi gördüğünüz üzere Kariyer modu bölümünden Finans yerine geldim , transfer bütçem value kısmına yazdıgım bütçe ile aynı olmalı.





Oradaki ortadaki ayardan value kısmına yazdıgım transfer bütçesinden farklı birşey yapıyorum.










Şimdi gördüğünüz üzere transfer bütçem değişti ancak bunu onaylamam gerek yani geri gelin ve bunu kaydede basın.Şimdi tek yapmam gereken yukardaki yeni bütçemi tekrardan value kısmına yazıp bu sefer NEXT SCAN'a tıklamak







Şimdi ben maaş bütçesi ile yaptıgım için rakamlar değişik oldu , şimdi gördüğünüz üzere son değiştigim rakamı yazıp next scan'a tıkladıktan sonra aşağıda 3 tane adres çıktı . Type 4 bytes yazan.

Şimdi onların yanındaki Value kısmına çift tıklayıp istediginiz bir rakamı yazıyorsunuz.






Ve gördüğünüz gibi işlem tamam ben sadece göstermek için abartı rakamlar kullandım size tavsiyem hiç bir zaman abartı rakamlar ile oynamayın. Sadece ihtiyacınız oldugu vakit kendinize 10 milyon 5 milyon gibi rakamlar transfer edin.


Pek böyle şeyler paylaşmazdım ancak kariyer modu ile ilgili çok soru geliyor o yüzden böyle bir başlangıç yapmak istedim , umarım işinize yarar ancak şunu unutmayın hile her zaman kötü bir şeydir.









2 yorum: