14 Şubat 2016

FIFA 16 Slider Ayarları



FIFA slider ayarlarıyla oynamak gerçekten yeni bir oyun hissi verebiliyor bazen , çünkü FIFA'da slider ayarları oynanış'a direk etki ediyor. Yani yaptıgınız en ufak bir değişiklikle şutlarınız daha hızlı , paslarınız daha yavaş ve kaleciler daha aptal olabiliyor. Ancak bu ayarları sadece offline modlarda yapabiliyoruz. Genelde her ne kadar herkesin kendisinin beğendigi gibi slider ayarlarıyla oynamasını söylesedem de kendi oynadıgım slider ayarlarını sizlerle paylaşmak isterim.



İlk olarak başlıyalım





Maç Süresi : 5 dk , bu  6 -7 -8 hatta 10 bile olabilir farketmez ama ben genelde 5dk oynuyorum , gayet yeterli geliyor bana. Burası biraz opsiyonel yani siz kaç dk oynamak istiyorsanız o kadar seçin. Standart 6dk'dır. Ben genelde 5-6 arası sürekli değişiyorum. Önemli maçları hep 6 dk'da oynarım mesela , önemsizleri 5dk'da geçerim.

Zorluk : Legendary , son zamanlarda legendary ayarı ile oynuyorum ve aşağıda vermiş oldugum slider ayarları da legendary için geçerlidir. Pro oynamıyorum çünki gerçekten çok kolay geliyor , hızlı oyuncular ile rakip defansı çok rahat zig zag çizerek geçebilirsiniz ve genelde maçlar çok abartılı skorlarla bitiyor. World Class ise aslında güzel ama yeteri kadar zor değil. Rakip o istedigim zorluğu bana veremiyor özellikle alan kapatma ve atak yapma konusunda. World class oynarken sanki sadece atak yapan benmişim gibi hissediyorum. Legendary oynarken gerçekten rakip iyi atak yapıyor ve iyi alan kapıyor ara sıra rakibin skill moves yapması da oyuna ayrı bir hava katıyor. Markaj olayı bazen canınızdan bezdirebilir legendary'de ama hepsini slider ayarları ile düzelteceğiz. Özellikle o legendary'da rakibin insanlık dışı pas yapması olayı slider ayarlarıyla düzelteceğiz.

Hem legendary'nin zorluğunu yaşayacak hemde legendary'den bezmeyeceğiz.







ŞİMDİ İLK OLARAK USER AYARLARINI VERİYORUM

 
 ŞİMDİ CPU AYARLARINI VERİYORUM









Ne beklemeyelim bu ayarlardan diye sorarsanız..

1. Daha yavaş ve taktiksel bir oyun.

2. Gerçek sakatlanma oranları

3.Realistik kaleciler

4.Daha yavaş ve gerçeğe uygun paslar.

4. Run Frequency'i 1 yaptıgıma bakmayın , oyunda oyuncularımız yeteri kadar koşu yapıyor.

4. Gerçekci sağ bekler. Full back positioning 1.

5. Zorlaştırılmış first touch , yani ilk kontrol.

6. Gerçek legendary'e göre azaltılmış markaj oranı ancak rakip legendary iyi alan kapadıgı ve iyi defans yaptıgı için bu her zaman hissedilmiyor.

7.Uzaylı pas istatistiklerine son.




Kendi yapımımdır yani kendi keyfime göre yaptıgım bir ayar isteyen varsa yukarda anlattıklarım doğrusunda kendi keyfine göre ufak ayarlar yapabilir. Mesela oyunun hızını artırmak isterseniz Pass Speed'i tekrardan 50 yapabilirsiniz böylelikle oyun default hızına dönecektir ama bence böylesi daha keyifli. Legendary harici'de oynanabilir. Ancak prof veya world class'da oynayacaksanız

World Class için CPU Marking 45
Prof için CPU Marking 47

bu ayarları yapmanız önerilir.

Eğer hala bu ayarlarla Legendary zor gelirse CPU Marking 40'a kadar çekin , yani aslında olay tamamen sizde, bu yukardaki ayarlardan yola çıkarak kendinizce oyun zorlugunu ayarlayabilirsiniz.


Benim için bu ayarlar gerçekten kariyer moduna tekrardan bağlanmamı sağladı  , oyun artık daha zevkli ve sim futbol tabirine uygun. Arcade futbol'a son.

Deneyen arkadaşlar varsa yorum bölümünden tecrübelerini yazabilir.






4 yorum:

  1. Legendary ile word class ın farkı daha isabetli kasların olması. Daha etkili değil bence ataklar sadece çooooook daha iyi pas yapıyorlar. Okadar tabi topu daha zor alıyosun . Gerçek anlamda pas yollarını (alan savunması)cooook iyi kapatmak lazım . Ama ne kadar iyi kapatırsanız kapat baItakımlar örn Barcelona bi şekilde pas yaparak orta sahanın bırraz ilerisine çıkabiliyolar . Ama bi yerden sonra eğer iyi kapatabiliyosanız pas yollarını her türlü topu kaptırıyolar

    YanıtlaSil
  2. Deniyorum... Paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi zevkli oluyor da gol girmiyor... Süreyi 10 dk yapmama rağmen en fazla 3 gol oluyor.. Genelde 1-0 1-1 bitiyor maçlar

      Sil
  3. Benim fifa 16da antrenman özelliği yok neden vede bazı oyuncular la taktik ayarlama yok acil cevap lütfen

    YanıtlaSil