21 Şubat 2016

FIFA EN IYI KAMERA VE EN İDEAL AYARLAR




FIFA 16 Kamera ayarlarını değiştirmek online modlar'da size her zaman artı bir güçtür, en çok sorulan sorulardan bi taneside budur. Hangi kamera ile oynamalıyım? Benim tavsiyem en sevdiginiz hangisiyse onla oynayın , hangisiyle mutlu oluyorsanız onla oynayın. Benim vereceğim ayarlar , oyundaki en dengeli ve en iyi kabul edilen ayarlardır.




Öncelikle oyun ayarlarına bakalım.





Gördüğünüz üzere sadece Cross Asistance ''Semi'' çünki bunu asisited yaptıgınızda yaptıgınız ortalar çok saçma gidiyor.

Auto Switching , Air balls. Bunu hiç bir zaman auto yapmayın otomatik adam değişmeyi. Airballs en iyisi. Sadece hava toplarında otomatik direk hava topuna çıkan adamı seçsin.Bunu off yaparsanız kornerlerde sıkıntı olur.

Auto Switching Move asistance , bunu kesinlikle off , hiç tavsiye etmediğim bir ayar. AI otomatik olarak oyuncunuzu hareket ettirebiliyor.

Defans her zaman ki gibi tactical defending.

Analog Sprint Off , bunu ben kullanmıyorum , tavsiye'de etmiyorum





Kamera ayarlarına geçelim . FIFA'daki en iyi kamera ayarlarına bakalım.






Gördüğünüz üzere tüm oyun modlarında tele broadcast kamerasını kullanıyorum.


En iyi ayar ise

Tele Broadcast

Kamera yüksekliği 18

Zoom  2



Başka önerdigim kameralar ise

Default yani EA'nın kendi verdigi kamera.




Bir diğeri

Tele Broadcast

Kamera Yüksekliği 20

Zoom 0



Bir tane daha var ,


Tele 

Kamera Yüksekliği : 16

Zoom : 4






Eğer oyundan çabuk sıkılan biriyseniz , sürekli değişik kameralar ile oynamak size tekrardan oyuna bağlanmanızı sağlayabilir. Online modlar'da sürekli kamera değişimini önermiyorum . Sadece 1 tanesini seçin ve onla devam edin.

Görüşmek üzere.



2 yorum:

  1. Sana katılıyorum oynayan kişi yukarıdaki ayarların dışında daha farklı bir ayarda kendini hangisine daha rahat hissederse konuda kullana bilir. Bunu deneyerek bulmalı.sonuçta bu bir oyun önemli olan haz almak. Aksi halde kimse zevk almadığı bir şeyde başarılı olamaz.

    YanıtlaSil
  2. Oyuncuların yaninda komutlar görünür vaziyette olduğundan topu göremiyorum.nasıl kaldırabilir im.

    YanıtlaSil