23 Ağustos 2014

FIFA 15 - EA HİLE VE CONİNSELLERS HAKKINDA KONUŞTU

Hepimiz coinsellerslarin ne oldugunu biliyoruz ama her zaman merak ederiz bu coinsellerslar oyun için parayi nerden buluyor? Benim fikrim ya fifa point alip bolca paket açıyorlar iyi oyunculari satip bundan para kaldirip coins satışı yapiyorlar ancak bu baya zahmetli bir iş gibi görünüyor bunu yapacaklarini pek sanmiyorum.

Herneyse geçelim o lanet insanlari..oyun zevkimizi alt üst eden insanlar bunlar marketten iyi oyunculari alamamizin sebebi bu insanlar.Bi nevi FIFA'nin İlluminatisi bunlar. Marketi ve tüm fiyatlari kontrol eden insanlardan bahsediyorum.

EA'da artik bu işe bir çözüm yolu aramış ve FIFA 15'de bunu uygulayacaklarini söylüyorlar.Bundan önce akıllari nerdeydi diye sormak istiyorum aslinda ama yine iyi bir iş yapiyorlar.Coinsellerslardan kurtulmak demek bizim gibi coinsleri alinin teriyle kazanan oyunculara büyük bir hizmettir, aferin EA.

EA artik şöyle bir sistem uygulayacak bunlarin satişini yapan siteleri kapatma yoluna gidecek ve satış yapanlarin hesaplarini sonsuza dek banlayacak hatta tüm origin hesabini bile banlayabilirmiş diyor EA gerekirse.

Alış yapan oyunculara ise şöyle sistem uygulayacak EA,resminide yayınlamış;



Gördüğünüz gibi 3 tane alış yapacak kişilere uygulanacak olan yaptirim var,en sağda gordüğünüz ise satış yapacaklara uygulanacak sistem yani tüm online aktivitelerden ban.

Alış yapanlara yapılacak yaptirimlar şöyle

1.Email veya oyun içi mesaj olarak oyuncu uyarilacak
2.Ultimate team klubü resetlenecek ve tüm FIFA pointsleri geri alinacak (eğer varsa).
3.FIFA'dan kalici ban yiyecek.

Bana kalirsa bu sistem muhteşem olmuş oyun içi hile yapanlarada uygulanir diye umuyorum bu sistem zira FIFA 14 hilecilerden geçilmeyen bir oyundu PC platformu için konuşuyorum.

Birde şu var,bildiginiz üzere youtube üzerinde bir sürü FIFA ile ilgili popüler olmuş hesaplar var. Örnek diyelim KSI,herneyse..Bu adamlar kendi youtube kanallarinda coinsellerslarin reklamlarini yapiyor ve zaten bütün parayida onlardan çekiyorlar yoksa bu adamlarin öyle sabah akşam oynayip kastigini falan sanmayin.
Umuyorum EA ilk ban işini onlardan başlar.

Sonunda hilesiz ve hurdasiz bir FIFA oyunu geliyor gibi.