21 Ağustos 2014

FIFA 14 - ULTİMATE TEAM MARKET NEDEN PAHALI?



''Yav kardeşim zaten oyunun sonuna gelmişiz niye bu fiyatlar böyle diyebilirsiniz''. haklisiniz.

Artik FIFA 14'ün sonlarina gelsek bile halen milyonlarca oyuncu kendimide katiyorum buraya,ultimate team oynamaya devam ediyoruz ancak bir sıkıntı var market fiyatları.

Market fiyatlari nerdeyse uçtu hani eskiden alabileceginiz çoğu oyuncuyu şimdi almanız çok zor.Örnek vereyim 4-5 ay önceydi sanirsam BPL TOTS takimi ultimate team'a geldiginde tots Sterling'i 112bin coinse almıştım ama şimdi fiyatina bir bakarsaniz nerdeyse 3 milyondan pahali.

Bunun nedeni ise artik kimsenin oyunda paket açmayışı çoğu oyuncu oyunu birakti ve artik FIFA'nin babalari diyecegimiz serveri besleyen coinsellers gibi adamlar artik paket açmıyor ve buda fiyatlari acayip etkiliyor.FIFA 13 halen binlerce kişide oynuyordur diye tahmin ediyorum çünki gerçekten bana göre FIFA 14'ten daha zevkliydi FIFA 13,ancak ordaki fiyatlari şu an düşünemiyorum bile.

Şöyle bir olayda var serverda çakallarin sayisinin artmasi evet Çakallar diyorum onlara ben çünkü her zaman bu tür durumlarda serverdaki ve ellerindeki oyunculari piyasaya aşırı fiyatlarla sürüp marketin iyice pahalaşmasına sebeb olurlar sanki diğer etmenler yetmiyormuş gibi parayi ne yapacaksalar zaten oyun bitmiş neyin kafasindasiniz hala.

Evet arkadaşlar bu kadar, fiyatlarin artmasi işte bu yüzden insanlar artik FIFA 15'i bekliyor ama FIFA 15 çıkınca FIFA 14'ün devri kapanacak gibi birşeyde yok,fikrimce yine milyonlarca insan FIFA 15 çıkmasına rağmen FIFA 14'e devam edecektir.