20 Ekim 2014

FIFA 15 - EA'DEN CEZA UYARISI


FIFA 15 çıkmadan önce EA,bu sene coinsellerslara en ufak tolerans gösterilmeyeceğini açıklamıştı ki yavaş yavaş haklı olduklarını görmeye başladık.

Geçtigimiz günlerde EA resmi bir dilden bu işe iyice bir açıklık getirdi buna göre binlerce coins alış ve satış yapan hesapları tespit ettikleri ve bunlara gereken cezaları verdigini söyledi.Aynı zamanda bir çok hesaba uyarı mesajları yollandıgı ve halen bu tür hareketleri devam ettigi sürece bir çok hesabın UT hesaplarının sıfırlandıgı ancak FIFA pointslerinin geri verildigi gibi şeyleride ekledi. Hadi bakalım EA birşeyler yapıyor gibi bu sene.


Resmi açıklama burda 

''Since the launch of FIFA 15, we’ve been able to identify and ban thousands of coinselling accounts. We’ve also issued warnings to coin buyers and promoters that were in violation of the EA Terms of Service (TOS). After sending initial warning emails to coin buyers and promoters, we have identified those that remain in violation of the TOS and since issued FUT Club wipes (with FIFA Points returned) - the most recent wave of FUT Club wipes happened earlier this week.

We’d like to thank community members that made reports to fifaplayfair@ea.com. Using the information you provided we were able to investigate and identify many in-game accounts promoting coin selling.
'' 

Thanks,
The FIFA Team




Umuyorum oyun zevkimizi alt üst eden bu tür oyuncular oyundan tamamen uzaklaştırılır ve rahat huzurlu bir oyun ortamı oluşur.Eğer sizde oyunda hile yaptıgını düşündüğünüz varsa mutlaka origin ID'sini alıp reportlamaktan kaçınmayın.


Coins dışında,birde Division 1'de bir tür disconnect yöntemi kullanıp daha maç başlamadan çıkan oyuncular var birde,kadroları genelde bronz oyunculardan ve çoğu oyuncunun pozisyon dışında saçma sapan yerlerde oynadıklarını görürsünüz bilmem size hiç geldimi.İnanın bu hile nerdeyse FIFA 11'den beri var aynı hile FIFA 11'den beri var siz düşünün ve EA yıllardır hiç birşey yapmıyor sanki hilecileri oyunda istermiş gibi harekette bulunuyor EA.Ben bunları çok araştırdım hatta bu hile elimde var benimde kullandım bir kaç kez sırf çalışıyormu diye test etmek için ve inanın bana çalışıyor.Bir program sayesinde daha maç başlamadan sistem sizi 3-0 yenmiş sayıyor ve maçı direk bitiriyor bunu sürekli yapıp günde onca kez Div1 title kazandıgınızı düşünsenize bir? Baya coins ediyor günde zaten bir günde istediginizi yapın 120k'ı geçemezsiniz.EA limit koymuş oyuna,günlük kazanç limiti sadece 120k.Günde 120k yapsan zaten zengin olursun 1 haftaya.Ben bu hileyi canlı şekilde EA'dan bir yetkili ile konuştum hatta hilenin linkini verdim,kullandıgımı ve çalıştıgını resimlerle detaylı bir şekilde anlattım ve yıllarca bu hilenin bu oyunu sömürdüğünü oyun zevkini alt üst ettigini dakikalarca anlattım.Adamın bana cevabı neydi biliyormusunuz? ''Bunu bize belirttigini için çok teşekkürler size %5 indirimli oyun kuponu vermek istiyoruz lütfen kabul edin'' resmen şaka gibiydi.Ben dijital oyun almıyorum dedim ve reddettim kuponu artık ne anladıysa anlasın.Bir hile ya , bir hile yıllardır aynı hile aynı program aynı siteden paylaşılıyor EA'ya araştırması için siteyi bile verdim ama yıllardır hala bir tık yok.

O sitede hilecinin biri yazmıştı yıllardır kullanıyorum diye , sanki EA biz hilecileri oyunda gerçekten istiyor demişti,ne kadar sinir bozucu değilmi? Yav ben ne coins alırım ne hile ile işim olur günde 20k bile kasabilmek için ne emekler veriyorum hileyi açığa çıkarıp resmen direk kaynağını veriyorum adamlar da tık yok.

Herneyse daha fazla sizide sıkmıyım ama çok az da olsa bu sene bir gelişme gördüm sanki hile kullanımı azalmış gibi bu iyiye işaret ama hilenin hala çalıştıgını bilmek insanı sıkıyor.Büyük bir emek hırsızlıgı var FIFA'da yıllardır ve bu hala düzeltilmiş değil.

Bakalım ,umuyorum FIFA 16'da hile veya benzeri programlar olacak mı veya gerçekten artık adil bir oyun ortamını EA oluşturacakmı diye merak ediyorum dostlar.

Görüşmek üzere.
















--