24 Ocak 2015

FIFA 15 - KAMERA VE EN İDEAL AYALAR




























FIFA 15 En ideal yardımcı ayarlar aynen yukardaki gibidir ve benimde kullandıgım ayarlardır.

Auto Switching air balls,sadece hava toplarında AI size otomatik olarak oyuncu değişicek ki bence en iyisi bu,auto'dan uzak durun kesinlikle.Tercihe göre Off yani kapatabilirsiniz otomatik oyuncu değişmeyi ama bence en iyisi Air balls'dır.

Passing Power asistance,eğer ben topa hangi güç ve yüzdeyle vurcağımı bilmiyorum diyorsanız bu ayarı açın ama iyi bir fifa'cı olmak isteyen arkadaşlara bu ayarı önermiyorum ,off iyidir.

Analog Sprint'i hiç kullanmadım daha önce gerekte oldugunu düşünmüyorum,analoğa ne kadar basılı tutarsanız oyuncu o kadar hızlanıyor,isteyen kullanabilir ama bence gereksiz.

Son bir şey daha,ara sıra bu ayarları assisted yerine manuel olarak deneyin ve kendinizi bir test edin manuel ayarlar inanın sizi daha iyi bir oyuncu yapacaktır ama bu ayarı sadece ''üst düzey'' , ''usta'' oyunculara öneriyorum.Şu anda dünyada pek manuel oynayan oyuncu yok ve siz manuel oynadıgınızda karşıdaki adam assisted oynarsa 2-0 önde başlar maça.
Benim fikrim EA burada devreye girmeli ve sadece manuel olarak oynanabilen bir mod koymalı oyuna diye düşünüyorum.

Herneyse lafı fazla uzattım,kamera ayarlarına geçelim.

En ideal kamera ayarları için


Default 



Veya



Tele Broadcast



Height : 18



Zoom : 2


Ben default ve bu ayarı kullanıyorum ama default göze daha bir hoş geliyor bence,sizde bu iki ayarı deneyip kendinize göre bir test edin olmazsa kendinize en ideal olacak ayarı normal kickoff maça girip ayarlayabilirsiniz. Arada bir Tele kullandıgımda oluyor genelde sürekli değişerek kullanıyorum kamera'yı çünki hep aynı kamerada oynmaka sıkıcı olabiliyor.

Umarım yardımcı olmuştur,görüşmek üzere.